Primul model ce va ajunge pe liniile de productie din aceasta tara va fi sedanul 159, urmat de hatch-ul 147. In prima faza a colaborarii, Chery se va ocupa doar de asamblarea kiturilor exportate din fabrica din Italia, urmand ca pe masura ce se vor gasi furnizorii de materii necesare, intregul proces de productie sa se desfasoare in China. Productia rezultata va fi comercializata pe piata din Asia.

Parteneriatul precedent initiat de Fiat cu o companie chineza, Nanjing Auto, nu a decurs cum preconizau sefii de la Fiat. In ciuda lansarii primului model exclusiv pentru piata chineza, Perla, vanzarile torinezilor au scazut cu o treime, fata de aceeasi perioada a anului precedent. Noul contract de parteneriat prefateaza probabila reziliere a intelegerii cu Nianjing.

Colaborarea italiano-chineza, intre cele doua companii, a avut ca punct de inceput livrarea de motoare fabricate in China pentru modelele de pe piata din Peninsula. Producatorii torinezi au importat 100.000 de propulsare de 1.8 litri si 1.6 litri destinate modele economice din gama producatorului italian. Familia de motoare ACTECO a fost lansata de Chery in Octombrie 2005 si sunt aliniate la aceleasi standarde cu propulsoarele facute in Europa. Motoarele au o capacitate cilindrica cuprinsa intre 0.8 si 4.0 litri atat in linie cat si in V.

Citeste si:

Chery reprezinta producatorul cel mai important de pe piata chineza. Fondata in 1997 in orasul Wuhu, din provincia chineza Anhui,Chery Automobile Co. a fabricat primul model in 1999, avand ca punct de pornire modelul european Seat Toledo.

Gama de modele a chinezilor contine in prezent 6 variante, avand o capacitate de productie de 400.000 de unitati pe an. Anul trecut chinezii au produs 189.100 de unitati, dintre care la export au mers 10%. Chery a fost primul producator chinez care a exportat autovehicule, primele modele fiind destinate pietei din Siria.