Noul model va beneficia de patru propulsoare, 2 pe benzina si 2 Diesel, cu puteri cuprinse intre 90 si 140 de cai si va avea acelasi ampatament cu cel al Station Wagon-ului. Versiunea de baza va fi dotata cu discuri de frana pe fata , ABS, sistem de control al franarii in curbe CBC, si directie asistata electro-hidraulic. Gama de optionale este destul de bogata, clientii putand alege ca dotari suplimentare farurile bi-xenon, sistemul de asistare la pornirea in rampa sau sistemul Quickheat. Fata de versiunea hatchback preturile se anunta cu 500 de euro mai mari.

Este asteptat ca in Romania acest model sa aiba priza la public, tinand cont de apetitul clientilor pentru autoturismele cu un portbagaj incapator. Importatorii Opel preconizeaza un volum al vanzarilor de 1300 de unitati pentru aceasta versiune Astra. Versiunea anterioara s-a comercializat in 4703 de unitati in primele 7 luni ale anului.

Lansarea modelelor sedan derivate din variantele hatchback a dat nastere la aparitia unui nou segment denumit "notchback", din aceeasi gama facand parte Fiat Linea, Renault Megane Sedan, construite in Turcia si aparute pentru a intampina nevoia europenilor pentru autoturisme cu comportament similar cu cel al unui hatch, dar cu un volum al portbagajului superior.

Citeste si:

Acest model ar fi cel de-al treilea al General Motors Europe construit de catre fabrica din Gliwice, in acest moment in unitatea de productie, situata in sudul Poloniei, se asambleaza modelul derivat din Astra, Zafira si precedenta generatie de Astra, denumita Classic.

Fabrica din Polonia si-a inceput productia in 1998, fiind una dintre cele mai moderne ale gigantului american si beneficiind de aceleasi tehnologii la nivel global. Alegerea de catre GME a fabricii din Polonia, pentru constructia unui model foarte important in strategia Opel pentru aceasta regiune a Europei, vine ca o confirmare a calitatii proceselor de productie din aceasta tara, conform managerului G.M. Polonia Romuald Rytwinski, citat de Global Auto Index.
.