De la lansarea pe piata, in anul 2004, modelul Logan a ajuns in prezent la trei versiuni de caroserie (berlina, break si furgon) si cinci variante de motorizare, dintre care trei pe benzina (1,4 litri cu 75 de cai putere, 1,6 litri cu 90 de cai putere si 1,6 litri cu 105 cai putere) si doua diesel (1,5 litri cu 70 de cai putere si 1,5 litri cu 85 de cai putere).

Uzina sursa a intregului program Logan, platforma de la Mioveni, produce in prezent peste 930 de automobile Logan, zilnic, cadenta urmand sa atinga 1.000 de vehicule pe zi inainte de sfarsitul anului. Alaturi de fabrica de la Mioveni, alte sase uzine din lume (Casablanca - Maroc, Moscova - Rusia, Envigado - Columbia, Iran, Curitiba - Brazilia, Nashik - india) asigura fabricatia automobilelor Logan.

La nivel mondial, grupul Renault a produs in total 701.773 masini Logan. Piata pe care se vinde cel mai bine modelul este cea din Romania, unde s-au comercializat 273.269 masini de la inceperea productiei pana la sfarsitul lunii august.

Urmatoarea piata pe care Logan s-a vandut bine este cea din Rusia (cu 98.798 unitati), urmata de cea din Franta (48.623 unitati) si de cea din Maroc (cu 23.444 unitati). In Turcia, Logan s-a vandut in 20.820 de exemplare, in Germania in 20.071 unitati, iar in Algeria s-au vandut 18.647 unitati. Modelul Logan s-a vandut in 14.639 exemplare in Columbia, in Spania s-au comercializat 13.652 masini, iar in Venezuela 13.477 masini Logan.

Citeste si:

Grupul Renault vrea sa vanda, pe plan mondial, anul acesta, 400.000 de automobile Logan, in crestere cu 60% fata de 2006, pe fondul inceperii productiei in Iran, India si Brazilia.

Automobile Dacia a anuntat la inceputul lunii septembrie ca in anul 2008 va fi lansata pe piata romaneasca si o versiune pick-up (camioneta) a Logan, care va fi produsa la Mioveni.

De asemenea, incepand cu 2008 Dacia va incepe comercializarea in Europa a unui model hatchback, derivat din modelul Sandero pe care Renault il va lansa anul acesta, in decembrie, in Brazilia, pe platforma Logan.