"Pana acum am avut 220.000 de vizitatori, iar pana la sfarsitul acestei zile aigur vom atinge numarul de vizitatori din editia precedenta, in 2005, adica 250.000", a declarat a presedintele AMC Promotion Thierry Hesse.

Intrebat daca profitabilitatea acestei editii a fost mai scazuta, decat a celei trecute, Hesse a precizat ca nivelul este oarecum acelasi "Am putea spune ca scaderea profitului a fost influentata de inchirierea spatiului si a structurii demontabile precum si de faptul ca organizatorii au avut un numar mai mare de invitatii. Pe de alta parte, blietele au fost mai scumpe (15 lei - n.r.), ceea ce ma face sa fiu optimist in ceea ce priveste profitabilitatea acestui salon. Oricum, noi nu urmarim profitul", a spus Hesse.

Potrivit organizatorilor, chiria pe metru patrat in cadrul salonului a fost cuprinsa intre 50 si 90 euro. Cele mai mari standuri au avut peste 3.000 de metri patrati.

Referitor la concepte, presedintele Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile din Romania, Brent Valmar, a spus ca la SIAB s-a mers pe ideea prezentarii unor masini cat mai aproapiate de realitate "Clientii romani de masini sunt unii dintre cei mai exigenti din Europa. Trebuie sa le prezentam modele palpabile iniantea proiectelor de show", a explicat Valmar.

"Buna parte din masinile prezentate in premiera la Frankfurt este posibil sa nu fi fost disponibile. Unele se afla in faza de prelansare si poate au avut unele restrictii. Oricum, Salonul International Auto Bucuresti (SIAB), editia 2007, a fost mult peste salonul omolog de la Budapesta - ca noutati, ca pregatire, ca investitie, ca disponibiliate din partea expozantilor sa investeasca in participarea la eveniment, ca numar al reprezentantilor mass-media", declara Valmar pentru NewsIn, in a doua zi a salonului.

Citeste si:

Referitor la pagubele produse masinilor de catre vizitatori, Valmar a spus ca nu trebuie facut un capat de tara din asta, iar Thierry Hesse a declarat ca si la cel mai mare Salon francez vizitatorii au produs pagube modelelor expuse. "La Salonul de la Paris sunt persoane specializate in asa ceva", a explicat Hesse.

Ca planuri, organizatorii SIAB au sustinut necesitatea unui amplasament definitiv, ori cel de la Otopeni, unde are loc anul acesta, ori la Romexpo. "Momentan Romexpo ofera spatiu inegal de expunere. Exista acea hala rotunda care este un spatiu excelent, dar acolo nu ar putea incapea toti expozantii, deci unii dintre ei ar trebui sa expuna in spatiile adiacente. La Otopeni am reusit sa oferim tuturor conditii egale", a spus Thierry Hesse.

Editia 2007 a SIAB este organizata de AMC APIA Expo - companie constituita de Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile din Romania (APIA) - si de AMC Promotion, compania franceza care organizeaza salonul auto de la Paris.

Salonul International de Automobile Bucuresti 2007 se desfasoara intre 5 si 14 octombrie in interiorul fostului hipermarket Metro Otopeni si pe alti 25.000 de metri patrati, in parcare, unde a fost amenajat un pavilion usor, din plastic.