"Daca masina e fezabila, lucru pe care inca il studiem, atunci speram sa o lansam in 2010 pe piata din India", a declarat Ghosn, la salonul auto de la Tokyo. Marea intrebare este, a adaugat el, daca masina va putea fi exportata in Europa, China, Mexic sau Brazilia.

Ghosn va vizita India luni pentru a discuta despre proiect si a confirmat ca modelul va fi construit impreuna cu producatorul indian Bajaj. Alianta Renault - Nissan considera ca va putea lansa o masina care sa coste 3.000 de dolari, destinata unor piete precum India sau China.

"E posibil sa construim o masina la acest pret si vom obtine si profit", declara Carlos Ghosn, in septembrie, la salonul auto de la Frankfurt. El a mai spus ca totul, de la designul masinii, pana la fabricile care o vor produce, vor trebui construite de la zero.

Citeste si:

Grupul indian Bajaj Auto Ltd. si Renault SA anuntau la sfarsitul lui iulie ca se afla in discutii privind constructia de automobile foarte ieftine pentru piata indiana. Bajaj Auto, care este al doilea producator de motociclete din India, construieste un automobil de transport, primul model pe patru roti dezvoltat de grupul indian.

Tata Motors, companie care a demarat proiectul unei masini super-ieftine, va prezenta in ianuarie 2008 la salonul auto de la Delhi automobilul de 100.000 de rupii (aproximativ 1.800 euro), masina care ar urma sa intre pe piata in al treilea trimestru al anului viitor.

Masina celor de la Tata ar urma sa devina cel mai ieftin automobil de serie din lume. In prezent, cea mai ieftina masina se gaseste tot in India, si este modelul Maruti 800, produs de Suzuki si comercializat la un pret mai mic de 4.000 de euro.