Fiat s-a interesat la autoritatile chineze si la cele europene despre modul prin care ar putea bloca comercializarea masinii Great Wall Peri, argumentand ca modelul ar fi o copie a Fiat Panda.

Great Wall a respins acuzatiile, spunand ca producatorul chinez a dezvoltat singur modelul Peri. "Nu putem accepta acuzele Fiat. Ne-au trebuit trei ani si 40 milioane de dolari sa dezvoltam Peri", a declarat pentru Reuters, purtatorul de cuvant al Great Wall, Shang Yugui, relateaza just-auto.

Potrivit oficialului chinez, amanarea lansarii masini Peri, care trebuia sa intre pe piata in octombrie, a fost determinata de intarzierea aprobarilor de la autoritatile de reglemetare in domeniu.

Citeste si:

"De indata ce vom obtine licenta, vom incepe comercializarea Peri in China si in aproape 80 de tari, printre care si Italia", a spus Shang Yugui.

Producatorul chinez de automobile Great Wall a comercializat pe piata romaneasca 183 de masini in primele opt luni ale acestui an, iar tinta pentru intreg anul este de circa 350 de unitati. Automobilele producatorului chinez sunt importate in tara de Alexandros Motors, companie care s-a numit - pana in aceasta primavara - RoChin Motors.