Vanzarile AutoItalia Group, importatorul marcilor Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Maserati si Ssangyong, au crescut cu peste 60% in primele unsprezece luni ale anului acesta, comparativ cu intervalul corespunzator al anului trecut, de la putin peste 9.000 de masini, pana la aproape 15.000 de unitati.
In intervalul ianuarie - noiembrie, AutoItalia Group a comercializat in total 14.913 masini, cu 62,2% mai mult decat in primele unsprezece luni ale anului trecut, cand grupul a vandut 9.194 masini. In ceea ce priveste vanzarile in luna noiembrie, acestea au urcat cu 52%, de la 1.237 masini, la 1.889 unitati.

Cea mai bine vanduta marca a grupului a fost Fiat, cu 8.972 masini comercializate in intervalul ianuarie - noiembrie, urmata de vehiculele comerciale Fiat (5.381 unitati) si de Ssangyong (272 unitati). In topul vanzarilor, pe locurile patru, cinci si sase s-au clasat Alfa Romeo (242 masini), Lancia (27 unitati) si Maserati (19 masini).

Cea mai mare crestere la capitolul vanzari, in intervalul ianuarie - noiembrie, a fost inregistrata de Fiat Vehicule Comerciale (101%), urmata de Fiat (50%), Maserati (35%) si Alfa Romeo (16%). Marcile Lancia si Ssangyong au inregistrat scaderi ale vanzarilor cu 25%, respectiv 5,2%.

Cele mai bine vandute modele ale lunii noiembrie au fost Fiat Linea (192 masini), urmat de Fiat Doblo Panorama (173 exemplare), Fiat Grande Punto (105 masini) si Fiat Panda (96 masini). Cel mai recent model al Fiat, Bravo, lansat in Romania la sfarsitul lunii septembrie, si-a gasit 58 de posesori.

In 2007, AutoItalia Group estimeaza vanzari de peste 16.000 de unitati fata de cele 10.452 de unitati comercializate in 2006. La anul, importatorul estimeaza vanzari de circa 20.000 de unitati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri