Potrivit reprezentantilor companiei, anul 2007 a adus schimbari importante pentru marca BMW in Romania. Ca urmare a unei strategii la nivel european, BMW Group a deschis in iulie 2007 biroul regional de vanzari care prelua functiile de import pentru Romania, iar la numai trei luni de la inaugurare, odata cu Salonul International Auto Bucuresti, marca germana se stabiliza la un ritm de livrari de peste 300 unitati pe luna.

"Perioada de tranzitie la un nou importator poate fi una dificila. Din fericire pentru noi a insemnat anul in care am recastigat prima pozitie in piata premium. Aceasta multumita in special unei retele puternice de distribuitori, noutatilor de modele excelent primite de piata si expertizei BMW Group pe partea de wholesale", a explicat Carl-Theo Fitzau, director general al BMW Group Romania.

In topul celor mai vandute modele, BMW X5 ocupa prima pozitie cu 809 unitati livrate in crestere cu 149% fata de 2006, iar pe locul doi s-a clasat BMW Seria 3 cu 746 livrari, mai mult cu 92,3% fata de anul precedent, datorita completarii gamei cu versiunile de caroserie cabrio si coupe.

Citeste si:

Topul este completat de BMW X3 cu 473 livrari, in crestere cu aproape 20%. "Este important ca am obtinut volume mari cu modelele noastre varf de gama, cum este BMW X5 sau chiar versiunile coupe sau cabriolet pentru Seria 3. Acestea sunt un factor pozitiv de imagine, pentru ca publicul ne cunoaste prin cele mai spectaculoase modele ale noastre", a aratat Carl-Theo Fitzau.

In 2008 prezenta marcii BMW pe piata din Romania va fi intarita de lansarea a doua modele complet noi, dar si de politica de dezvoltare a retelei de distribuitori. Astfel, dupa premierele mondiale de la Detroit din ianuarie, BMW Seria 1 Coupe si Cabriolet vor fi prezentate in Romania in luna martie. Al doilea model, prezentat de asemenea in premiera la Detroit, BMW X6 va fi prezent pe piata din Romania incepand din vara acestui an.

In ceea ce priveste deschiderile de noi centre, acestea vor incepe la sfarsitul lunii ianuarie cu Autotransilvania Cluj, iar apoi in luna februarie cu MHS Motors in Militari, Bucuresti. "Dezvoltarea retelei de distribuitori este un factor esential in asigurarea unui standard ridicat de calitate pentru numarul tot mai mare de clienti. Toate vor fi centre care indeplinesc toate normele corporate si au in spate investitii de peste patru milioane euro", a explicat Nina Bratfalea, Marketing Manager BMW Romania.