Porsche AG a vandut cu 19% mai multe autoturisme in prima jumatate a anului fiscal fata de aceeasi perioada din 2006, inregistrand o crestere de 14% a venitului, depasind estimarile analistilor, in ciuda slabiciunilor inregistrate pe pietele dun SUA si Germania.
Producatorul de autoturisme sport a anuntat vineri ca vanzarile la popularul model Cayenne s-au dublat, sporind totalul vanzarilor la aproximativ 46.600 unitati, depasind estimarile analistilor chestionati de Reuters, de 45.305 unitati, in ciuda conditiilor economice din ce in ce mai dificile.

Venitul in prima jumatate a anului fiscal ce s-a incheiat in ianuarie, a crescut la 3,5 miliarde euro (5,1 miliarde dolari), peste estimarile analistilor de 3,415 miliarde euro, anunta Reuters, citat de NewsIn.

"Porsche intentioneaza sa repete nivelul mare al vanzarilor din anul precedent", potrivit grupului German.
Porsche a anuntat ca va publica in luna martie castigurile pentru perioada de sase luni ce s-a incheiat in ianuarie, dat fiind faptul ca Volkswagen, in care compania Porsche detine o participatie de 31%, nu si-a incheiat rezultatele trimestriale, potrivit unui standardelor IFRS.

"Profitul operational inregistrat de divizia de autoturisme se dezvolta conform planului, iar tranzactiile de hedging, in contextul strategiei noastra pe termen lung in ceea ce priveste VW, arata bine.

Vanzarile de autoturisme pe pietele importante din SUA si Germania au fost mai scazute decat in alte regiuni, crescand cu 11% si respectiv 4%. In alte regiuni, vanzarile au crescut cu peste 28%.

"Porsche este pregatita sa faca fata unei crize economice in SUA", potrivit companiei. In prima jumatate a anului fiscal, vanzarile la modelele Cayenne au crescut cu aproximativ 20%, in timp ce vanzarile la modelele sport 911 au scazut cu 5,6%, la 16.360 unitati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri