Nissan a inregistrat vanzari in Europa in luna februarie de 53.606 unitati, ceea ce reprezinta o crestere de 65% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Modelul Qashqai a inregistrat vanzari de 15.286 unitati in luna februarie. In primul an de la lansare s-au inregistrat 148.534 unitati vandute. In Spania si Portugalia cel mai vandut model al celor de la Nissan a fost Tiida care a vandut 4.732 de unitati.

Insa piata ruseasca de automobile a fost cea care a ridicat vanzarile Nissan din luna februarie, aceasta a atras 13.469 de unitati, ceea ce reprezinta o crestere de 128% fata de perioada similara din 2007. Vanzarile in Italia si Franta au crescut fata de februarie 2007 la 5.800 si respectiv 4.778 unitati vandute in februarie 2008.

Vanzarile pe piata europeana a modelelor Micra si Note au crescut semnificativ comparativ cu anul trecut, inregistrand 7.287 si respectiv 7.702 unitati vandute in luna februarie. Noul X-Trail a fost vandut in 4.658 de exemplare.

In primele doua luni ale anului, vanzarile de autoturisme Nissan in Romania au inregistrat o crestere de 21,4% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Modelul Qashqai insumeaza un sfert din vanzarile totale ale Nissan Romania.

Anul trecut, Nissan a vandut 570.513 de autovehicule in 40 de tari din Europa de Est si de Vest si Rusia. In 2007, compania a produs un total de 576.632 vehicule in uzinele din Spania si Marea Britanie. Renault detine o participatie de 44% din compania japoneza Nissan, iar alianta lor este cel de-al treilea grup producator de automobile din lume, dupa General Motors si Toyota Motor.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri