Peugeot Citroen a anuntat ca veniturile au crescut cu 2,3% in primul trimestru, la 15,212 miliarde euro, cu putin sub previziunea medie de 15,318 miliarde euro ce reiesea dintr-un sondaj efectuat in randul a 11 analisti.

Grupul, in cadrul caruia Peugeot detine aproximativ o treime si are majoritatea drepturilor de vot, a anuntat ca va lansa un numar semnificativ de modele noi in cel de-al doilea trimestru, ceea ce va sustine cresterea vanzarilor.

Printre noile produse se afla modelul break 308 SW si noul Citroen C5 in sectorul superior foarte competitiv al gamei de mijloc, si, de asemenea, vehicule comerciale usoare, precum Citroen Berlingo si Peugeot Partner, modelul Citroen C3 in blocul Mercosur din America de Sud si Citroen C-Elysee in China.

Citeste si:

Peugeot Citroen a anuntat ca cifra de afaceri a diviziei de automobile a urcat cu 2,4%, sau 3,9% pe o baza similara, in linie cu estimarile analistilor, din cauza reducerii numarului de zile lucratoare.
Un analist din cadrul Landesbanki Kepler, Pierre-Yves Quemener, a spus ca performantele diviziei de automobile sunt mai bune decat se astepta.

Grupul a anuntat o crestere "spectaculoasa" in Rusia, de aproximativ 30%, si in Mercosur, cota de piata totala mentinandu-se la acelasi nivel, chiar daca a inregistrat o scadere in Europa.
Peugeot Citroen desfasoara un program de recuperare a profitului pana in 2010, program lansat anul trecut de directorul executiv Christian Streiff.

Grupul urmareste sa lanseze noile modele si sa majoreze vanzarile in pietele emergente.
Peugeot Citroen a spus ca vanzarile micului autoturism de familie Peugeot 308 sunt in linie cu estimarile si ca vor atinge tinta de 350.000 vehicule stabilita pentru 2008 din al doilea trimestru.
Luni, grupul concurent Renault a afisat o crestere de 4,2% a vanzarilor din primul trimestru, sub estimarile analistilor.