Centrul de design Renault, inaugurat vineri la Bucuresti, lucreaza deja la innoirea gamei Logan, in colaborare cu centrele de design ale companiei din Brazilia, India si Franta, a declarat Patrick Le Quement, directorul de design industrial al Renault.
Potrivit lui LeQuement, la centrul de design al companiei din Europa Centrala se va lucra atat la modelele Dacia, cat si la proiecte realizate pentru game din strainatate.

Oficialii Renault au prezentat astazi prima creatie a centrului de la Bucuresti, o versiune imbunatatita a Logan Pick-Up.

"Am ales acest model pentru ca este foarte popular in Romania", a declarat directorul de design industrial al companiei.

Centrul inaugurat de Renault la Bucuresti este al saselea centru de design al companiei. Primul a fost infiintat in 1989, la Barcelona, acesta fiind urmat de cele de la Paris, Coreea de Sud, India (Bombay) si din America Latina.

Potrivit lui Le Quement, prin localizarea centrelor de design in mai multe zone ale lumii, Renault preia "tendintele locale" in materie de design.

La centrul de la Bucuresti sunt angajate in prezent 15 persoane, iar pana in 2009 numarul acestora se va dubla. Angajatii sunt de nationalitate romana, rusa, bulgara, slovena, canadiana si franceza.

Grupul Renault a anuntat, la sfarsitul anului 2006, ca va aduce in Romania tot procesul de fabricatie al automobilelor, inclusiv partea de design si de cercetare.

Activitatea de cercetare se va desfasura intr-un centru din localitatea damboviteana Titu, investitia fiind estimata la 450 de milioane de euro. Centrul va cuprinde o pista de incercari pentru vehiculele multimarca, o sectie de inginerie pentru masini, un centru de incercari mecanice si departamente de informatica, contabilitate si monitorizare clienti.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri