In perioada ianuarie - mai 2008, Mazda a vandut in Romania 1.109 vehicule, ceea ce reprezinta o crestere de 397% fata de aceeasi perioada a anului anterior, potrivit reprezentantilor companiei. Cele mai bine vandute modele in primele cinci luni ale anului au fost Mazda3 (374 unitati), Mazda2 (352 de unitati), Mazda CX-7 (158 de unitati) si Mazda6 (154 unitati).

"In acest context, am revizuit obiectivul de vanzari stabilit pentru 2008, de la 2.000 la 2.500 de unitati", a anuntat Cristian Rigu, Country Manager Mazda in Romania, citat de NewsIn.

In cursul lunii mai, Mazda a vandut in Romania 216 unitati, cu 213% mai mult decat in perioada similara a anului 2007. Cel mai vandut model a fost Mazda2, detinatoarea titlului «World Car of the Year 2008», cu 70 de unitati comercializate, urmata de Mazda3, cu 59 de unitati vandute.

Citeste si:

Mazda vrea sa vanda pe piata autohtona intre 6.500 si 8.000 de masini in anul 2015, prin extinderea retelei de distributie, care va ajunge la 30 de show-room-uri pana in acel an, a declarat directorul Mazda Romania.

Obiectivul Mazda Romania pentru anul 2008 este de a creste reteaua de distributie la 20 de show-room-uri, acestea urmand sa fie pozitionate in marile orase, precum Galati, Ploiesti si Craiova. Reprezentantul Mazda a precizat ca extinderea retelei de show-room-uri vizeaza punctele de acces in orase, datorita traficului intens si al vizibilitatii sporite.

In prezent, Mazda face vanzari in Romania prin intermediul a zece dealeri prezenti in Bucuresti, Constanta, Iasi, Braila, Focsani, Cluj-Napoca, Sibiu, Pitesti, Timisoara si Brasov.