Nissan International, compania elvetiana afiliata la Nissan Motors Co. Ltd., producatorul japonez de autovehicule, a inaungurat de curand noul sau sediu central din Europa, printr-o ceremonie ce a a avut loc la Rolle, in Elvetia, informeaza compania.
Noul sediu central al Nissan din Europa concentreaza intr-un singur loc departamentele de vanzari, marketing, coordonarea operatiunilor de productie, juridic si financiar. Are peste 150 de angajati, o mare parte dintre acestia fiind relocati de la biroul din Trappes, Franta.

Scopul realizarii sediului central Nissan International SA este acela de a facilita colaboratea departamentelor cheie ale companiei.

Deschiderea oficiala a fost gazduita de Eric Nicolas, Managing Director la Nissan International SA, cu participarea oficialitatilor locale.

“Am fost atrasi de aceasta zona, localizata intre Geneva si Lausanne, datorita faptului ca aici este un mediu de business de calitate, dar si pentru ca aici suntem in centrul Europei", a spus Eric Nicolas, explicand astfel motivele pentru care Nissan a ales Rolle ca si locatie pentru noul sediu central European.

Anul trecut, Nissan a vandut 570.513 de autovehicule in 40 de tari din Europa de Est si Vest, precum si din Rusia. In anul 2007, compania a produs un total de 576.632 de vehicule in uzinele din Spania si Marea Britanie. In Europa, Nissan se bazeaza pe efortul al aproximativ 12.000 de persoane din centrele de design, cercetare si dezvoltare, productie, logistica, vanzari si marketing.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri