Toyota si-ar putea revizui in scadere tinta de vanzari pe care o avea pentru piata americana, de a depasi vanzarile din 2007, datorita economiei incetinite si cresterii pretului petrolului, potrivit BusinessWeek.
“Depasirea celor 2,62 milioane de vehicule vândute de companie anul trecut in SUA - cea mai mare piaţa a Toyota – va fi dificila”, a declarat vice presedintele executiv Tokuichi Uranishi intr-o intalnire a actionarilor.

Toyota a anunţat în decembrie că spera sa vanda 2,64 milioane de vehicule in SUA, în 2008, şi a prevăzut un salt de 5 procente in vânzările globale la 9,85 milioane de vehicule, din cauza vânzărilor puternice inregistrate pe pieţele emergente, cum ar fi China şi Rusia.

Toyota Motor Corp isi va revizui vânzările în iulie, aşa cum se întâmplă în fiecare an.

Vanzarile auto totale din SUA ar putea ajunge la aproximativ 12,5 milioane de vehicule, potrivit JD Power & Associates. Anul trecut s-au inregistrat 16,3 milioane de vehicule.

Uranishi estimează că totalul vânzărilor auto din SUA ar putea cobori sub 15 milioane de vehicule.

Luna trecuta, Ford Motor Co. a precizat ca vanzarile vânzările industriei auto americane în acest an ar putea cobori sub 14,4 milioane, fiind cel mai scazut nivel din ultimii 13 ani.

Cu cumparatori care prefera masini mai mici si un consum mai mic de carburant, cererea se indreapta catre modele hibiride ale companiei Toyota.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri