Citroën Romania, importatorul general al marcii franceze, inaugureaza un complex in zona Bucuresti Sud, cu o suprafata totala de 2.017 metri patrati, din care 420 mp sunt alocati showroom-ului, a anuntat compania.
„Unul dintre obiectivele noastre in Romania este cresterea cotei de piata si modalitatea principala de a realiza acest lucru este acoperirea unei parti cat mai importante din piata prin extinderea retelei de dealeri Citroën. In acest sens, un prim pas facem astazi prin inaugurarea unui nou showroom in Bucuresti, in zona de sud a capitalei”, a declarat Didier Gerard, directorul filialei Citroën Romania.

Investitia apartine partenerului Citroen, SD Prestige, care a alocat 215.000 euro pentru modificarea showroom-ului.

Investitiile SD Prestige vor continua cu dezvoltarea a doua centre de service Citroën, care vor fi inaugurate in luna septembrie a acestui an. Un centru de service se afla langa noul showroom, iar celalat va fi amplasat intr-o alta locatie si va avea 6.100 mp. Cele doua unitati sunt situate la o distanţă de 500 m una de cealaltă.

SD Prestige este interesat si de distributia de piese de schimb Citroën. Compania activeaza pe piata auto din Romania din anul 1994. Firma ofera o garantie de trei luni pentru reparatiile de autovehicule.

Citroën Romania este cea mai tanara filiala a constructorului francez din Europa. Citroën Romania si-a demarat activitatea in iulie 2007.

In prezent, reteaua de dealeri Citroën Romania insumeaza 17 membri activi. Pentru aceasta toamna, Citroën Romania pregateste doua lansari, noul C5 si noul Berlingo, care vor fi comercializate in Romania incepand cu luna septembrie.

Compania estimeaza pentru acest an vanzari de circa 6.000 de unitati. Vanzarile Citroen in Romania au crescut, anul trecut, cu 18%, de la 4.194 de unitati in 2006 la aproape 5.000 de autovehicule.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri