Noua companie ofera imprumuturi, contracte de leasing si solutii de asigurari, pentru persoane fizice si juridice, pentru achizitionarea de autoturisme si autovehicule utilitare noi si rulate.

Oferta de intrare in piata romaneasca pentru toate modelele presupune leasing financiar cu o dobanda de 5,93%, valabila pana in decembrie 2008. Mercedes-Benz C-Class beneficiaza de o campanie pe perioada limitata si este discutat in termenii unui leasing financiar cu o dobanda valabila 3 luni, de 4,93%, iar pentru campania marcii Mercedes-Benz A-Class rata de leasing este de 10 euro/zi.

In prezent, clientii de leasing din Romania prefera leasing-ul financiar insa, ulterior, si cel operational va juca un rol important, dupa cum afirma Michael Grewe, CEO si Presedinte al Mercedes-Benz Romania.

“Ne asteptam la o crestere a cererii pentru pachete de mobilitate (care combina leasing-ul/imprumutul, asigurarea si service-ul intr-o singura plata) mai ales din partea clientilor corporatisti”, declara Grewe.

Anul trecut, valoarea totala a contractelor de leasing pe piata romaneasca se incadra in jurul valorii de 4,96 milioane euro, iar contractele pentru autovehicule ajungea la 3,35 milioane euro.

Intrebati fiind de ce au ales tocmai acest an pentru a deschide o divizie financiara in Romania, oficialii companiei au declarat ca situatia prielnica de pe piata romaneasca i-a indemnat sa decida acest lucru. Totodata, acestia au spus ca serviciile oferite de banci pentru achizitionarea de masini vor fi inlocuite de cele ale Mercedes-Benz Financial Services.

“Experienta noastra de aproape 15 ani in domeniul serviciilor financiare din Europa Centrala si de Est reprezinta un fundament solid pentru a porni cu succes in Romania. Obiectivul nostru pe termen mediu este obtinerea de contracte cu o valoare de 300 de milioane de euro in Romania. Pentru atingerea acestui obiectiv, vom oferi dealerilor si clientilor gama noastra completa de finantari si servicii excelente din prima zi”, a spus Andreas Lehr, director general al Mercedes-Benz Financial Services.

Citeste si:

Romania, a treia piata de autovehicule din Europa Centrala si de Est

Romania reprezinta a treia piata de autovehicule din Europa Centrala si de Est, ca marime, dupa Rusia si Ucraina.

Vanzarile de autoturisme au crescut in anul 2007 cu 20%, la peste 321.000 de unitati, iar vanzarile de autovehicule utilitare cu pana la 25%, la aproape 50.000 de unitati. Vanzarile grupului Daimler au fost chiar mai mari. Mercedes-Benz a vandut aproximativ 2.400 de autoturisme in anul 2007, sau cu 42% mai multe decat in anul precedent, pe cand vanzarile de autovehicule utilitare Mercedes-Benz au crescut cu 80%, la 4.500 de unitati.

Comparativ, in Rusia s-au vandut anul trecut circa 2,4 milioane de autovehicule, iar in Ucraina 542.000.

In afacerile companiei, serviciile financiare (finantare, leasing, asigurare etc.) reprezinta 35%, la fel si serviciile de post-vanzare (service, piese de schimb etc.), pe cand productia si vanzarile constituie 20%, iar vehiculele uzate doar 10 procente.

Daimler Financial Services are filiale in Europa Centrala si de Est in Polonia, Ungaria, Republica Ceha, Slovacia, Slovenia, Croatia si Rusia. Odata cu noua sa oferta de servicii financiare in Romania, Daimler Financial Services AG isi extinde si mai mult prezenta pe glob. Furnizorul international de servicii financiare al grupului Daimler are aproximativ 7.200 de angajati, fiind reprezentat in peste 40 de tari.

Compania finanteaza in mod curent sau are contracte de leasing pentru unul din trei autovehicule produse de Daimler in intreaga lume si gestioneaza contracte in valoare de peste 60 de miliarde de euro (29,8 miliarde euro provin din Europa si Rusia, 24 miliarde euro din America de Nord si de Sud, iar 6,6 miliarde euro din China, Australia, Noua Zeelanda si Africa de Sud).