Problema drumului, ce va trebui sa fie parcurs intr-un timp cat mai scurt, a celor ce vin din Bucuresti si Pitesti la acest Centru Tehnic va fi o prioritate pentru constructorii francezi de automobile, ei ofeindu-se sa asiste la modernizarea garii din Titu. "Sageata Albastra va circula de la Bucuresti la Titu, calatoria urmand sa dureze aproximativ 40 minute", a declarat Esteve. De asemenea, se are in plan modernizarea drumului DN 7 la doua benzi pe sens de la iesirea din Capitala si pana la locatia Centrului.

In primele 18 luni, investitia in Centrul Tehnic Titu va fi in valoare de 98 milioane euro, iar in functie de cum evolueaza proiectul, Renault va fi dispus sa mai suplimenteze fondurile pana la 450 milioane euro, a spus oficialul Renault pentru Regiunea Euromed (Europa Orientala, Rusia, Magreb, Turcia), Christian Esteve, prezent joi la ceremonia de punere a temeliei Centrului Tehnic Titu.

Esteve s-a declarat ingrijorat cu privire la piata auto din Romania care prefera importul de masini vechi in locul achizitionarii unora noi: "Dacia a ajuns sa concureze cu masinile second-hand". Cu aceeasi situatie, spune oficialul Renault, s-a confruntat si Polonia.

Citeste si:

In prezent Dacia are aproape o treime din cota de piata, iar reprezentantul Renault spera intr-o competitie mai stransa pe viitor.

Renault Technologie Roumanie (RTR) a inaugurat joi lucrarile de constructie la Centrul Tehnic de la Titu, unde vor fi realizate o parte din testele de vehicule si organe mecanice concepute de birourile de proiectare ale Grupului Renault. Proiectul a fost anuntat inca din 2006 si este estimat la peste 450 milioane de euro. Finalizarea Centrului si inceperea activitatii este programata pentru sfarsitul anului 2009, potrivit oficialilor RTR.