"In unele zone de productie vom profita de perioada Craciunului pentru a trece prudent in 2009", a declarat directorul executiv al Audi, Rupert Stadler, adaugand ca performantele producatorului german sunt influentate din ce in ce mai puternic de declinul pietelor.

O purtatoare de cuvant a Audi, companie cu o expunere mai mica la colapsul de pe piata auto americana, a declarat ca numarul comenzilor nu a inceput sa scada, pana acum.

Inainte de lansarea noului model Q5, un SUV de categorie mijlocie, vanzarile Audi au crescut in octombrie cu 7,2%, la 82.400 unitati, aproape de nivelul inregistrat de concurenta Mercedes-Benz, conform NewsIn.

Citeste si:

Cresterea a adus numarul autoturismelor vandute de la inceputul anului la 844.700, in urcare cu 3,3% fata de primele zece luni din 2007.

Cresterea a fost puternica nu numai in pietele emergente precum China, dar si in Franta si Italia, sustinuta de vanzarile masive ale celor mai populare modele, precum A4.

"In ciuda mediului economic dificil, ne vom atinge tinta de vanzare de 1 milion de vehicule, in 2008", a declarat directorul de vanzari al companiei, Peter Schwarzenbauer.