"Volvo a inregistrat, in perioada ianuarie-octombrie 2008, un numar de 667 de unitati livrate, cu 2% mai putin decat in perioada similara a anului trecut, cand compania a comercializat 682 de autoturisme", a declarat, citat de NewsIn, product managerul reprezentantei Volvo in Romania, Alex Florescu.

Cu toate acestea, pe parcursul lunii septembrie din 2008, vanzarea de autoturisme Volvo a cunoscut o crestere de aproape 50% fata de aceeasi luna din 2007. Aceasi sursa a mai precizat ca pe parcursul lunii octombrie a anului in curs, compania a livrat catre clienti un numar total de 57 de autoturisme.

In ceea ce priveste targetul companiei pentru anul acesta, Alex Florescu sustine ca acesta este estimat la 800-820 de unitati livrate. Referitor la vanzarile din 2009, reprezentantul Volvo apreciaza ca vor efectua vanzari cu 10% mai mici fata de anul acesta.

"Dat fiind situatia economica globala din momentul de fata, nu vom viza nici noi, ca si celelalte marci, cresteri ale vanzarilor, dimpotriva, preconizam o scadere a acestora cu circa zece procente", a mai precizat reprezentantul Volvo Romania.