Volvo a inregistrat o scadere cu 2% a vanzarilor de autoturisme pe plan national, pe fondul crizei economice in perioada ianuarie-octombrie 2008, fata de perioada similara a anului trecut, cu un numar de 667 de unitati livrate pe anul in curs.
"Volvo a inregistrat, in perioada ianuarie-octombrie 2008, un numar de 667 de unitati livrate, cu 2% mai putin decat in perioada similara a anului trecut, cand compania a comercializat 682 de autoturisme", a declarat, citat de NewsIn, product managerul reprezentantei Volvo in Romania, Alex Florescu.

Cu toate acestea, pe parcursul lunii septembrie din 2008, vanzarea de autoturisme Volvo a cunoscut o crestere de aproape 50% fata de aceeasi luna din 2007. Aceasi sursa a mai precizat ca pe parcursul lunii octombrie a anului in curs, compania a livrat catre clienti un numar total de 57 de autoturisme.

In ceea ce priveste targetul companiei pentru anul acesta, Alex Florescu sustine ca acesta este estimat la 800-820 de unitati livrate. Referitor la vanzarile din 2009, reprezentantul Volvo apreciaza ca vor efectua vanzari cu 10% mai mici fata de anul acesta.

"Dat fiind situatia economica globala din momentul de fata, nu vom viza nici noi, ca si celelalte marci, cresteri ale vanzarilor, dimpotriva, preconizam o scadere a acestora cu circa zece procente", a mai precizat reprezentantul Volvo Romania.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri