Marca Volkswagen este si in luna ianuarie pe primul loc cu 896 de autoturisme vandute in Romania, cu o cota de piata la import de 16,74%, in crestere cu 6,03 procente fata de ianuarie 2008, potrivit Porsche Romania.
VW a livrat in Romania si 131 autovehicule comerciale, avand o cota de piata de 17,28%, in crestere cu 7,74 puncte procentuale fata de aceeasi perioada a anului 2008.

Marca Volkswagen Autoturisme impreuna cu marca Volkswagen Autovehicule Comerciale cumuleaza o cota de piata la import de 16,8%, pe o piata totala in care marcile Volkswagen inregistreaza o cota de piata de 12,81%, cu o crestere a cotei de piata de 5,7 puncte procentuale fata de luna ianuarie a anului 2008.

“Asa cum era de asteptat, livrarile au inregistrat un nivel mai scazut fata de aceeasi luna a anului 2008, ca urmare a schimbarilor economice globale si a crizei financiare, dar, cu toate acestea, marca Volkswagen a avut performante bune in Romania”, a precizat Matei Albulescu, director de marca Volkswagen Autoturisme.

In topul pe clase, modelul Touareg ocupa locul intai la clasa C-SUV, cu o cota de piata de 28,17% pe piata de import, in crestere cu 9,16 procente, iar modelul Passat ocupa o treime (33,66%) din clasa sa.

Volkswagen Caddy inregistreaza cea mai mare crestere din segmentul sau, cu o cota de piata la Import de 15,9%, cu o crestere a cotei de piata cu 6,16% fata de luna ianuarie a anului 2008.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri