Vanzarile de autovehicule comerciale usoare (sub 3,5 tone) si minibuze din import au scazut in primele cinci luni ale anului 2008 cu 68,4% fata de perioada similara a anului trecut, cand au fost comercializate 13.789, reiese din datele APIA.
De la inceputul anului si pina la finele lunii mai, in Romania au fost comercializate 4.357 unitati de autovehicule comerciale (sub 3,5 tone) si minibuze din import, potrivit NewsIn.

In luna mai a acestui an au fost comercializate 1.147 unitati, 58,9% mai putin decat in luna mai 2008.

Conform APIA, Fiat a comercializat in primele cinci luni 855 unitati de vehicule comerciale (sub 3,5 tone) si minibuze, in scadere cu 71,3% fata de perioada similara a lui 2008.

Volkswagen a comercializat 741 unitati (in scadere cu 47,9%), Mercedes Benz - 527 (in scadere cu 56,7%), Ford - 499 (in scadere cu 77%), Peugeot - 439 (in scadere cu 68,3%), Renault - 400 (in scadere cu 67,9%), Iveco 268 (in scadere cu 79,4%), Toyota 178 (in scadere cu 56,7%), Citroen 157 (in scadere cu 72,55), Opel - 92 (in scadere cu 55.9%).

Pe modele, cele mai multe unitati au fost comercializate de Volkswagen Caddy acesta fiind vandut in 447 exemplare de la inceputul anului (in crestere cu 41,5% fata de perioada similara a lui 2008). In luna mai 2009 s-au comercializat 195 unitati VW Caddy, in crestere cu 16,8% fata de luna aprilie 2009.

Mercedes Benz Sprint a fost comercializat in 429 unitati (scadere 43,5%), iar Ford Transit - in 399 exemplare (scadere cu 72,9%). In luna mai 2008, Mercedes Benz Sprint a fost comercializat in 84 exemplare (in scadere cu 30% fata de luna aprilie 2009), iar Ford Transit - in 81 exemplare (in scadere cu 20,6%).

Peste 100 unitati a comercializat in luna mai Fiat Ducato (104, in crestere cu 225% fata de luna aprilie).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri