Veniturile au scazut cu 7,7% fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 11,8 miliarde euro, a anuntat compania. Cota de piata din Europa a crescut la 13,4%, de la 12,9%, in contextul in care modelele mici au beneficiat de programul primelor de casare.

Sustinute de programele guvernamentale, veniturile Peugeot au inregistrat in al treilea trimestru un declin mai lent, fata de 19% in al doilea trimestru si 25% in primul. Constructorul auto vrea sa isi consolideze pozitia pe piata germana, prin modele noi precum monovolumul 5008, ce concureaza cu modelul Zafira, proiectat de Opel.

"Impactul cel mai favorabil a fost in Germania", unde primele de casare au dus la cresterea cererii cu 23%, a precizat grupul, potrivit NewsIn.

Peugeot a anuntat ca volumul vanzarilor a crescut in al treilea trimestru cu 10%, la 788.000 de autovehicule. Vanzarile au crescut cu 6,6% in Europa, la 508.000 de autoturisme. Cifra exclude Rusia, unde vanzarile s-au injumatatit, la 9.000 de unitati.

In America Latina, vanzarile au scazut cu 13%, la 62.000 de autoturisme, iar in restul lumii au coborat cu 22%, la 45.000 de unitati.