Modelul nipon Infiniti FX50, adus pe piata locala de AutoItalia Group, atinge 100 km/h in doar 5,8 secunde, fiind unul dintre cele mai rapide SUV-uri vandute in Romania.
Fiind brand de lux Nissan, Infiniti are un habitaclu premium, foarte elegant si cu materiale extrem de luxoase.

Scaunele din piele sunt foarte moi si placute. Cele din fata sunt sport, cu suport lateral pentru coapse (numai sofer) si reglare latime spatar (numai sofer) actionate electric, extensie pentru coapse reglabila manual. Scaunul soferului este reglabil electric pe 14 directii, iar scaunul pasagerului este reglabil electric pe 4 directii.

Prizele de aer laterale, ce il fac pe FX sa arate sportiv, au fost construite pentru a imbunatatii performantele automobilului, reducand tendinta de ridicare a partii din fata, in vederea optimizarii tractiunii si acceleratiei.

Motorul V8 pe benzina de 5 litri 390 CP suna magnific, la o apasare mai accentuata se aude un sunet deosebit de evacuare. Viteza maxima este de 250 km/h.

Modelul de test FX50 S este cel de top, pretul in Romania fiind de 73.000 euro cu TVA.

Pe parcursul celor 450 de km in timpul testului, consumul in oras a fost de 18 litri la 100 km, iar cel extraurban de 11 litri la 100 km, la o viteza de 130 km/h.

Transmisia este automata cu sapte rapoarte putand fi utilizata si in modul secvential, prin padelele din spatele volanului.

Tinuta de drum este sportiva, confortul este maxim pe autostrada. Modelul dispune de suspensie cu control activ al ratei de amortizare „Continuous Damping Control” (CDC), care corecteaza tendintele de supravirare sau subvirare.

FX50S are Directie Activa spate, rotile din spate bracheaza putin pentru a imbunatati traiectoria in virajele abordate cu viteza.

Trapa deschisa are un paravant usor inclinat, care isi face bine datoria, la 120 km/h nu este curent sau zgomot in masina.

Cea mai interesanta dotare a SUV-ului japonez este sistemul Parktronic cu camere de luat vederi in fata, spate si sub oglinzile retrovizoare. La o simpla apasare de buton masina poate fi vazuta de sus (AVM - Around View Monitor), iar camerele iti redau imagini de jur imprejur, fata, spate, laterale.

Cand te apropii de masina, fara sa apesi pe telecomanda, aceasta te recunoaste si isi aprinde luminile led de sub oglinzi, iar daca te indepartezi se sting.

Fx50 S vine cu Cruise Control inteligent, ecran color cu diagonala de 8", sistem de navigatie cu hard-disc de 30 GB cu RDS-TMC (Traffic Message Channel), ghiduri Michelin si continut 3D cu punctele de interes, comanda vocala pentru sistemul de navigatie, consola centrala cu ecran touch screen de inalta rezolutie, cu sistem Infiniti Controller, o unitate CD/DVD cu compatibilitate MP3, WMA, Div X si dispozitiv Infiniti Music Box de 10 GB cu baza de date Gracenote.

Vopseaua Infiniti FX este de tip Scratch Shield, repara automat micile zgarieturi atunci cand este expusa la caldura.

Modelul FX50 S dispune de Jante de 21 inch din aliaj usor, cu 6 spite.

Farurile bi-xenon cu sistem de iluminare adaptiv permit pivotarea stanga-dreapta a blocului optic, in functie de unghiul de bracaj si de viteza vehiculului, pentru a oferi vizibilitate imbunatatita noaptea, pe drumuri virajate.

Infiniti FX are un pret de 57.000 euro cu TVA pentru FX37 cu echiparea GT si de 59.500 euro cu TVA pentru echiparea S. Motorul FX37 este pe benzina de 3,7 litri 320 CP. Modelul de top este FX50 S si are un pret de 73.000 euro cu TVA.

Mai multe informatii despre SUV-ul Infiniti FX50 S sunt disponibile aici

Detalii tehnice
Infiniti FX50 S

Motor: 5.0 V8 benzina
Transmisie automata cu 7 trepte
Putere maxima: 390 CP/6.500 rpm
Cuplu maxim: 500 Nm/4.400 rpm
Viteza maxima: 250 km/h
Acceleratie (0-100 km/h): 5,8 s
Consum urban/extraurban/mixt (l/100 km): 18,8/ 9,7/ 13
Capacitate rezervor: 90 litri
Lungime: 4,86 metri
Latime: 1,92 metri
Inaltime: 1,68 metri
Garda la sol: 19 cm
Emisii CO2 g/km: 310 g/km
Masa proprie (kg) 2.000
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri