Peugeot a lansat pe piata din Romania doua modele care vor avea cu siguranta succes pe segmentele din care fac parte. Primele teste realizate de ziaristi pe traseul Bucuresti - Sinaia au dovedit ca 1007 si noul 307 au suficiente atuuri pentru a convinge.
Peugeot 1007 ar putea cu usurinta sa fie precursorul unei noi clase, chiar daca el vrea sa concureze pe culoarul superminiurilor. Faptul ca are o seama de trasaturi de MPV si accesul facil determinat de usile culisante l-ar putea plasa chiar printre utilitarele compacte. Cu toate acestea, la capitolul pasageri, cei care vor decide sa cumpere un 1007 trebuie sa stie ca, in situatia in care vor calatori mai mult de doua persoane, alegerea trebuie facuta intre bagaje si calatori. Bancheta din spate gazduieste comod doua persoane, dar daca pozitionarea ei, cu ajutorul sinelor, se face corect, oferindu-le acestora un spatiu decent, locul pentru bagaje se limiteaza la o valiza. In rest, interiorul ofera o multime de spatii de depozitare pentru maruntisuri si pahare, in timp ce scaunele din fata asigura o pozitie destul de inalta. Motorul testat, 1,4 litri pe benzina, produce 75 CP, suficient pentru treburile de rutina din oras. In cazul in care doriti totusi sa depasiti limitele orasului, motorul va fi sufocat, la viteze mari, de greutatea insemnata a modelului, fiind recomandabila o motorizare superioara (1,6 benzina, 110 CP). Remarcabile la 1007 sunt insa performantele in materie de siguranta. Modelul a obtinut 5 stele EuroNCAP, cu un punctaj-record (36 puncte). Pretul, cu taxele incluse, porneste de la 16.322 euro.

307 1,6 HDI

Ajuns la jumatatea vietii, 307 avea nevoie de putin aer pentru a-si putea continua evolutia impresionanta de pana acum. Faceliftul la care a fost supus modelul este fara indoiala unul reusit, desi nu unul substantial. Cea mai vizibila schimbare la exterior se inregistreaza in zona farurilor, alungite, cu linii mai ferme si cu proiectoare integrate, dar nu poate trece neobservata noua grila, de-a dreptul agresiva; in ansamblu, aspectul general continua ideea stilistica propusa de 407, extrem de apreciata. Interiorul este rafinat, atentia pentru detalii gen crom si aluminiu completand materialele alese cu grija.

Motorul HDI ce echipa modelul testat face parte din ultima generatie realizata de PSA Peugeot Citron si are performante de apreciat, indeosebi in zona randamentului. Chiar daca nu putem vorbi de sportivitate la cei 90 CP (sau in varianta de 110 CP), eleganta cu care raspunde la solicitari este apreciabila, in combinatie cu o cutie manuala in 5 trepte. Pentru amatorii de cutii automate, exista versiunea Typtronic System Porsche, iar in cazul in care optati pentru motorul de 2 litri, 136 CP, puteti avea o cutie manuala in 6 trepte. Pretul de pornire pentru noul 307 este 14.631 euro, cu taxe incluse.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri