Peugeot va lansa 14 noi modele in lume intre anii 2010 si 2012. Obiectivul marcii este ascensiunea in clasamentul auto mondial de pe locul 10 (detinut astazi) pe locul 7 pana in anul 2015.

Pentru a isi indeplini scopurile, Peugeot se bazeaza pe o noua strategie de produs, noi linii de design si pe o noua identitate vizuala a marcii. Noul slogan Peugeot este: ”Motion & Emotion”.

Marca investeste in noi tehnologii: motor electric pe modelul i0n si pe scooter-ul Evivacity din 2010, motorizare diesel hybrid pe modelul 3008 din 2011, e-HDi - motorizare micro-hibrida ce va echipa toata gama diesel din 2011 si plug-in diesel hybrid din 2012.

Peugeot va concepe un vehicul bazat pe conceptul BB1: 2,5 metri, 4 locuri si 100% electric.

Marca isi modernizeaza constant stilul - conceptul SR1 dezvaluie principalele linii de design ale viitoarelor modele Peugeot, reinterpretand liniile istorice specifice marcii: fluiditate, armonie, aspect felin si dinamism.

Marca isi continua dezvoltarea cu lansarea RCZ, a modelului iOn, un vehicul 100% electric, a modelului 408 in China si a 3 noi modele in America Latina.