Noul Astra are opt motoare Euro 5. Cu exceptia motoarelor cu puterile cele mici, toate celelalte sunt prevazute cu transmisii cu sase trepte de viteza.

Motorizarile turbo diesel CDTI cuprinde patru motoare cu injectie multipla common-rail cu capacitate intre 1,3 si 2,0 litri, care dezvolta puteri intre 95 CP si 160 CP. Toate aceste motoare sunt prevazute cu filtre de particule diesel.

Cele patru motoare pe benzina, cu volum intre 1,4 si 1,6 litri, dezvolta puteri intre 100 CP si 180 CP. Un nou motor Turbo de 1,4 litri, cu dimensiuni reduse care dezvolta 140 CP inlocuieste vechiul motor de 1,8 litri cu aspiratie naturala.

Dezvoltat in Rüsselsheim, Germania, Opel Astra este prevazut cu un sasiu complet nou. Lungimea noului nodel va fi de 4,42 metri. Ampatamentul sau mai lung este combinat cu un ecartament mai lat si o noua constructie a puntii spate.

Sasiul Opel Astra a fost dezvoltat ca un sistem mecatronic care integreaza complet functiile mecanice si sistemele de comanda electronice. Ca si la Insignia, acesta poate fi prevazut cu inteligentul sistem electronic de conducere Opel FlexRide, care ii permite soferului sa aleaga intre trei setari, standard, Sport si Tour, adaptandu-se in acelasi timp, in mod complet si continuu, la modificarile stilului de conducere si la viteza de abordare a virajelor.

Noul Astra primeste o noua generatie de faruri adaptive Advanced Forward Lighting (AFL+) cu bi-xenon, care isi modifica intensitatea si lungimea fasciculelor in functie de conditiile de conducere si trafic, utilizand noua functii de iluminare diferite.

Continuand traditia clasei compacte initiate de Opel in 1936, prin Olympia Kadett, modelul Astra s-a mentinut constant intre primele trei cele mai bine vandute autovehicule compacte din Europa, un segment care totalizeaza 27 de procente din piata auto totala. Vanzarile Astra reprezinta o treime din toate vanzarile Opel/Vauxhall, cu un volum mediu de aproape 500.000 de unitati pe an.

Noul Opel Astra a obtinut titlul de "Masina Anului 2010” in Romania acordat de Uniunea Ziaristilor si Editorilor Auto din Romania (UZEAR).

A fost desemnata Masina Anului 2010 in Romania

A fost desemnata Masina Anului 2010 in Romania