Bateriile Daily Electric pot fi incarcate cu ajutorul unui incarcator trifazic 380V/32A aflat in bord, necesitand 8 ore pentru a fi total incarcate. Bateriile asigura o autonomie intre 90 km si 130 km de functionare. Vehiculul este condus ca si unul normal, avand cutie de viteze automata, viteza maxima este limitata electronic la 70 km/h.

Modelul electric este disponibil, insa potrivit lui Claudio Gariboldi, directorul general al Iveco Romania, nu a existat o cerere pentru acesta pe plan local. “Nu am avut cerere in Romania pentru modelul electric, deci nu a fost nevoie sa il aducem”, a spus Gariboldi.

Daily Electric exista inca din 1986, acum insa are un sistem electronic ce foloseste o retea electronica CAN si baterii pe baza de Clorura de Nichel-Sodiu.

O noutate este si versiunea de 7 tone, atat sasiu cat si furgon, disponibila incepand cu cel de-al doilea trimestru din 2010.

Pretul noului EcoDaily este mai mare cu pana la 1,5% fata de vechea generatie.

Motoarele de 2.3 litri sunt toate certificate conform standardelor Euro 4 si confera noi niveluri de putere de 106 CP si 126 CP cu valori de cuplu deosebite de 270 Nm si 290 Nm aditional fata de valorile déjà existente de 96 CP, 116 CP si 136 CP. De asemenea si motorul de 3.0 litri cu puteri de 146 CP si 176 CP este si el certificat conform standardelor Euro 4. Toate aceste motoare folosesc tehnologia EGR.

Omologate conform Directivei pentru sarcini grele sunt si noile versiuni ale motorului de 3.0 litri de 170 CP si de 140 CP certificate conform standardului EEV (Environmentally Friendly Enhanced Vehicle).

Iveco este disponibil si pe gaz cu Daily CNG de 136 CP.

Transmisia automatizata cu 6 viteze Agile, este disponibila pentru toate variantele de motorizare si beneficiaza de software de management imbunatatit, care permite schimbarea vitezelor in modul manual, in timp ce modul automatic este inca in functiune.

O alta valoare a marcii Iveco este siguranta si in aceasta idée, Daily are déjà in echiparea standard, ESP (Electronic Stability Control). Si lucrurile nu se opresc aici: pachetul ESP include de asemenea si asistenta hidraulica la franare, Hill Holder, Adaptive Load Control (LAC) care optimizeaza functia ESP potrivit distributiei incarcaturii pe axe, precum si foarte importantul ABS.

Anul trecut, Iveco a vandut in Romania 1.500 de unitati, pentru 2010 compania mizeaza pe livrari similare.