Cumulat pentru primele doua luni ale anului compania a obtinut o cota medie de 1,6%, cu 0,4 puncte procentuale mai mult comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

Mazda a comercializat in lunile ianuarie si februarie 100 de unitati.

„Aceasta performanta se datoreaza in mare parte gamei tinere. Unul dintre cele mai vandute modele a fost SUV-ul CX-7, in primele doua luni acesta inregistrand o cota de piata de 4,3% pe segmentul sau. Conform datelor proprii trendul vanzarilor va ramane ascendent, in luna martie volumul de unitati il va depasi pe cel din primele doua luni, situandu-se la 127 de autovehicule”, a declarat Cristian Rigu, country manager Mazda Romania.

Mazda CX-7 facelift, cel mai nou model al gamei, echipat in premiera cu un propulsor diesel de 2,2l, poate fi achizitionat la un pret de pornire de 28.290 de euro. Ambele motorizari, de 2,3l benzina si 2,2l diesel respecta normele Euro V si, alaturi de sistemul bazat pe AdBlue pozitioneaza CX-7 drept unul dintre cele mai eco friendly modele din segment.