Valtec Romania a comercializat in cursul anului trecut circa 3.000 de tone de ulei de motor, iar anul acesta mizeaza pe aceleasi rezultate.

"Ne asteptam sa vindem in acest an 3.000 tone de lubrifianti in Romania, ca si in 2009. Mizam pe o cota de piata de 5% pentru 2010", a spus John Roskott, director general Valtec Romania

Anul trecut, piata de lubrifianti din Romania a inregistrat o scadere de 40%, pana la 80-100.000 tone. In 2008, s-au vandut in Romania 140.000 de tone.

In bani, valoarea pietei de lubrifianti auto din Romania se ridica la circa 150 milioane euro.

Valtec Romania va reinvesti pe parcursul anului profitul in marketing si dezvoltare.

“La finalul anului 2010, vrem sa avem profit reinvestit in marketing si dezvoltare, in oameni, in parteneriate. Vom investi pe parcursul anului, in primul rand in dezvoltarea brandului si in al doilea rand in dezvoltarea logistica”, a declarat Codrin Adam, director de marketing al Valtec.

Potrivit lui Victor Velazquez Lopez, Repsol regional manager pentru ECE, Divizia Lubrifianti, “Romania este o piata importanta pe segmentul lubrifiantilor, iar sosirea Repsol aici face parte din strategia de dezvoltare in zona".

Valtec Romania estimeaza anul acesta mentinerea cifrei de afaceri de anul trecut, 9 milioane euro.

“Anul trecut, Valtec Romania a inregistrat o cifra de afaceri de 9 milioane euro. In 2010, ne propunem o cifra de afaceri similara cu cea din 2009”, a precizat Adam. Valtec Romania este o companie cu 12 ani experienta pe piata de vanzari si marketing de lubrifianti din Romania.

Lubrifiantii auto care includ si flote si moto detin 80% din vanzari, iar restul de 20% sunt industriali.

Valtec are 3 centre regionale de vanzari, Bucuresti, Timisoara, Bacau, insumand 15 reprezentante de vanzari, la care se adauga 10 distribuitori regionali.

Printre tarile din Europa Centrala si de Est unde sunt distribuiti lubrifiantii Repsol sunt Ungaria, Bulgaria, Croatia, Slovenia, Cehia, Slovacia, Macedonia, Serbia si Albania.

Repsol activeaza in peste 30 de tari in domenii precum explorare, productie, rafinare si distributie, in Europa, America de Nord si de Sud, Africa si Asia. In 2009, a avut o cifra de afaceri de 49 miliarde euro, la nivel global, si un profit net de 1,5 miliarde euro.