Proprietarii de automobile extrem de multumiti din Franta vor ramane fideli marcii, sansele sunt de 6 ori mai mari comparativ cu cei care vor cauta o alta marca auto, arata un studiu al JD Power.
Conform studiului, circa 55% din proprietarii de masini vor ramane fidel marcii si doar 9% vor trece la o marca auto concurenta.

Honda este pe primul loc in topul producatorilor de masini cu cel mare scor, 820 de puncte, in satisfacerea noilor proprietari de vehicule pentru un al doilea an consecutiv.

Honda este dorita pentru ca ofera calitate, fiabilitate si un service bun.

Clasamentul satisfactiei francezilor pentru marca pe care o conduc:
1. Honda 820 puncte
2. Mercedes-Benz 814 puncte
3. BMW 805 puncte
4. Dacia 787 de punct
5. Audi si Skoda 786 de puncte fiecare


Marcile Mercedes-Benz si Dacia au crescut cel mai mult fata de 2009 cu 22 de puncte si respectiv 18 puncte.

Potrivit L'Automobile Magazine, “ alternativa low-cost, Dacia, are o calitate decenta, un pret excelent si un serviciu comercial bun”.

La nivel de model, Toyota sta cel mai bine in doua segmente cu Prius (clasa medie superioara) si Corolla Verso (MPV), foarte aproape de Volkswagen Touran (MPV).

Fiat 500 (city car) a primit cel mai bun scor in segment.

Alte modele care au fost bine punctate in fata concurentilor din segment sunt BMW Seria 1, Mercedes-Benz C-Class, Renault Grand Modus, Renault Twingo, Peugeot 207, Citroën C5, Citroën Grand C4 Picasso.

Marcile BMW, Fiat, Mercedes-Benz, Renault, Toyota si Volkswagen sunt cel mai bine vazute in segmente.

Studiul realizat in ianuarie-martie 2010 se bazeaza pe evaluarile a 14.000 de proprietari de vehicule cu o vechime de pana la 2 ani in functie de 67 de atribute, printre care performanta, design, confort si caracteristici, consumul de combustibil, de asigurare si costurile de service / reparatii, calitatea si fiabilitatea vehiculului.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri