O participare importanta la aceasta crestere a avut-o piata chineza, unde in mai au fost livrate 14.162 vehicule, iar, cumulat, in perioada primelor cinci luni ale anului, 68.977 unitati.

Pe piata proprie, in Cehia, Skoda Auto a raportat din ianuarie si pana in mai 2010 o crestere a vanzarilor de 20,9 %, la 24.700 autovehicule.

In Europa de Vest, tocmai in Marea Britanie, cresterile au atins 72%, iar in Spania 65%. In Germania, datorita conditiilor pietei, dupa trecerea efectului primei de casare, vanzarile s-au redus cu 36%, conditii in care Skoda si-a pastrat totusi pozitia de importator nr. 1.

„Ne-am folosit in mod activ punctele forte detinute in Europa Centrala si de Est, dar am profitat si de strategia timpurie internationala a companiei, crescand in continuare in China, India si Rusia. Determinat de incheierea multor programe de casare, in 2010, situatia constituie in continuare o provocare, mai ales in Europa”, a spus Reinhard Fleger, membru al consilului de administratie Skoda Auto, responsabil pentru domeniile marketing si distributie.

In mai, Skoda Auto a livrat 65.349 de vehicule, cu 10% mai multe masini fata de aceeasi luna a anului trecut.

Modelul Skoda cel mai vandut la nivel mondial este si in luna mai Octavia cu 26.967 autovehicule, valoare ce corespunde unei cresteri de 16,7%. Un interes foarte mare a fost inegistrat pentru modelele Superb (+193,3%; 9.217 autovehicule) si Yeti (+500 %, 4.266 autovehicule).