Peste 50% din vanzarile actuale de autoturisme Skoda se desfasoara prin programul Rabla, media lunara a vanzarilor fiind de aproximativ 700 de unitati, dupa inceperea acestui program, a declarat Daniel Moise, product manager Skoda, citat de NewsIn.
"Consideram ca actualul Program de Innoire a Parcului National Auto este benefic pentru piata de autovehicule din Romania, indeosebi prin masurile nou introduse (cumularea a pana la trei prime si voucherele transmisibile)", a explicat Moise.

El a mentionat ca media lunara a vanzarilor Skoda incepand cu luna martie este de aproximativ 700 unitati Skoda, fata de o medie de 260 de masini in primele doua luni ale anului.

"Desi in aceasta evolutie au intervenit si alti factori, precum sezonalitatea vanzarilor si probabil o perioada de expectativa a clientilor, impactul Programului este evident: mai mult de 50% din vanzarile curente sunt realizate cu subventiile reprezentate de primele de casare", a adaugat el.

Moise a mentionat ca, pentru acest an, Porsche Romania estimeaza "atingerea unui nivel de vanzari apropiat de cel din 2009, fapt pozitiv avand in vedere contextul general actual, la aceasta mentinere contribuind fara echivoc derularea Programului de Innoire a Parcului National Auto".

In 2009, Porsche Romania a livrat 8.857 de autoturisme Skoda.

Porsche Romania este importatorul general in Romania pentru marcile Volkswagen, Volkswagen Autovehicule Comerciale, Audi, Bentley, SEAT, Skoda si Porsche.

Programul Rabla 2010 a fost demarat in 18 februarie. La numai o luna de la relansare, au fost casate mai multe masini decat pe tot parcursul anului trecut, potrivit datelor transmise de oficialii din Ministerul Mediului. Anul trecut au fost casate 32.000 de autovechicule.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri