Aceste trei modele electrice Boxster sunt concepute astfel incat sa ofere, prin testare, informatii initiale importante cu privire la noile componente ale propulsiei electrice si la sistemele de baterii pentru propulsia exclusiv electrica.

Pentru inceputul anului 2011 este prevazut startul testului practic, care are ca obiectiv, printre altele, si relevarea informatiilor asupra infrastructurii necesare pentru electromobilitate, asupra comportamentului utilizatorilor si a cerintelor cu privire la produsele viitoare.

Performantele unei masini sport care depaseste cu mult puterea de 600 CP sunt oferite in conditiile unor emisii specifice masinilor de cea mai mica talie, adica 70 g/km CO2, la un consum de 3 litri de combustibil pentru 100 de kilometri, conform NEDC (New European Driving Cycle).

Citeste si:

Sistemul hibrid al 911 GT3 R Hybrid a fost special dezvoltat pentru a fi integrat in masini de curse, cele doua motoare electrice de cate 60 kW de pe puntea fata, sustinand motorul de 480 CP in sase cilindri aflat in partea din spate a masinii.

Un sistem de stocare a energiei electrice, incarcat la fiecare franare prin intermediul volantei, inlocuieste acumulatorii conventionali, alimentand motoarele electrice. 911 GT3 R Hybrid si-a dovedit deja calitatile de masina de raliu, in cadrul cursei de 24 de ore de la Nürburgring.

Cayenne S Hybrid este primul Porsche din gama masinilor de serie care are capacitatea de a rula si exclusiv electric.