"Sunt hotarat sa aduc Volvo Cars acolo unde ii este locul, in topul producatorilor premium. Nu putem spune ca trebuie sa facem ceea ce face BMW. Trebuie sa gasim o solutie suedeza pentru ceea ce trebuie sa ofere Volvo", a aratat el.

Prioritara va fi consolidarea si definirea mai clara a brandului companiei, iar strategia trebuie sa tina cont de planurile de dezvoltare semnificativa in China, unde Volvo Cars urmeaza sa construiasca o fabrica, a mai spus seful producatorului suedez.

Jacoby, in varsta de 52 de ani, a venit la conducerea Volvo Cars pe 16 august, la doua saptamani dupa ce compania chineza Zhejiang Geely Holding Group a preluat compania de la Ford Motor, pentru aproximativ 1,5 miliarde de dolari.

Volvo Cars se va confrunta cu eforturile altor producatori de automobile de lux, mai bine finantati, de a concura BMW.

Citeste si:

Audi, parte a grupului Volkswagen, intentioneaza sa devanseze BMW ca cel mai mare producator de masini de lux in functie de volum, pana in 2015.

Grupul Daimler a majorat in iulie tinta de profit pentru acest an, dupa ce vanzarile diviziei Mercedes-Benz au crescut sustinute de cerea din China, cea mai mare piata auto din lume.

Compania suedeza Saab Automobile, cumparata de producatorul olandez de automobil de lux Spyker Cars de la General Motors, in februarie, intentioneaza la randul ei sa se repozitioneze ca un brand premium, care sa concureze direct Audi si BMW.

In primele sapte luni, Volvo Cars a vandut 219.461 de vehicule la nivel mondial, cu 16% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut.