In Olanda, constientizarea marcii a crescut de trei ori in perioada dintre meciul de deschidere si finala.

Studiul global efectuat de Survey Sampling International (SSI) a descoperit ca atat barbatii, cat si femeile au contribuit la cresterea notorietatii Hyundai, cea mai semnificativa contributie avand-o femeile intre 20 si 29 de ani si barbatii intre 30 si 39 de ani.

Conform grupului de cercetare de piata Nielsen McKinsey, in timpul Cupei Mondiale, Hyundai a fost subiectul a aproape cinci procente din totalul discutiilor online. Acest fapt a plasat Hyundai pe locul sase in clasamentul celor mai comentate marci dintre toti sponsorii si partenerii oficiali ai 2010 FIFA World Cup South Africa.

Conform Experian Hitwise, in timpul Cupei Mondiale, Hyundai a inregistrat o crestere de 10 procente in cautarile online din Marea Britanie.

Citeste si:

La nivel mondial, statutul de partener oficial al evenimentului a insemnat pentru Hyundai promovare internationala si furnizarea a peste 600 de autovehicule dedicate competitiei.

Hyundai a dezvelit in iunie un panou publicitar de 200 metri lungime, pozitionat pe exteriorul terminalului de plecari al aeroportului international din Frankfurt, menit sa sporeasca vizibilitatea marcii printre cele 11 milioane de pasageri ce tranziteaza anual aeroportul.

Hyundai dezvaluie o reclama de 600 metri patrati

Hyundai dezvaluie o reclama de 600 metri patrati

Hyundai va fi partener la Campionatul European UEFA 2012 din Ucraina si Polonia, precum si la Cupa Mondiala FIFA gazduite de Brazilia in 2014.

Fondata in 1967, Hyundai Motor Co. s-a transformat in Hyundai-Kia Automotive Group, care este cotat drept al cincilea producator auto la nivel mondial incepand din anul 2007.