Cele doua tipuri de caroserii disponibile pentru modelul 508, berlina (cu o lungime de 4,79 m) si SW (4,81 m) vor fi prezentate publicului in cadrul Salonului Auto de la Paris, iar comercializarea acestora este programata pentru anul 2011.

Peugeot 508 va avea un ampatament marit cu 10 cm comparativ cu 407, creand mai mult spatiu pentru locurile din spate.

Din vara 2011, va fi disponibila motorizarea diesel de 1,6 litri 112 CP impreuna cu o cutie manuala cu 6 trepte si sistemul stop-start. Emisiile de CO2 vor fi de 109g/km.

Varful de gama GT vine cu un motor de 2,2 litri diesel 204 CP cuplat la o transmisie automata cu 6 trepte.

Citeste si:

Modelul 508 va integra, la cateva luni dupa lansare, si tehnologia HYbrid4 ce dezvolta 147 kW (200CP), dispune de tractiune integrala si asigura emisii de doar 99 g/km CO2.

Construit pe platforma 3 a Grupului PSA, modelul 508 va fi produs in uzinele Rennes-La-Janais, din Franta, pentru piata europeana.

Incepand cu anul 2011, modelul 508 in varianta berlina va fi produs si in uzinele Wuhan din China, ceea ce reflecta ambitiile marcii Peugeot de a cuceri cea mai mare piata auto din lume.