Noul Doblo Cargo este primul vehicul din segmentul van-urilor mici care a fost inzestrat cu un volum de incarcare si o sarcina utila specifice segmentelor superioare, in ciuda dimensiunilor sale compacte.

Noul Doblo Cargo, realizat pe o platforma noua are o lungime interioara de pana la 2,17 m, distanta intre pasajele rotilor din spate de 1,23 m, volume de la 3,4 la 4,2 metri cubi, sarcina utila de la 750 la 1000 de kilograme, consum combinat de combustibil de 4,8 litri/100km 1.3 Multijet II Euro 5.

Pentru Noul Doblo Cargo sunt disponibile 3 motoare Euro 5 cu Start&Stop: 1.4 Benzina 95 CP, 1.3 Diesel Multijet II 90 CP si 1.6 Diesel Multijet 105 CP.

Incepand din 2001 si pana in prezent, in Romania au fost vandute peste 10.000 de unitati Doblo Cargo.

Citeste si:

Anuntand castigatorul pentru anul 2011, presedintele juriului, domnul Pieter Wieman, a declarat: ”designul van-ului castigator a impresionat juriul in multe privinte, dar, mai presus de toate, a fost faptul ca Fiat a reusit sa largeasca paleta de platforme si caroserii intr-o masura mult mai mare decat in cazul altor van-uri din aceasta categorie. Gama Doblo include nu numai o versiune Maxi cu ampatament lung sau cu acoperis suprainaltat, dar si versiuni sasiu ce permit diverse modalitati de carosare (bena, box din aluminiu).”

Juriul format din 24 de jurnalisti a apreciat gama larga de motoare ce include, printre altele, un motor turbo hibrid benzina – gaz natural comprimat, precum si o varianta electrica.