Prin Rabla cu 3 tichete, pretul pleaca de la 12.850 euro cu TVA.

Propulsoarele sunt un 1,5 litri diesel 110 CP (18.090 euro cu TVA), 1,6 litri benzina 117 CP (15.490 euro cu TVA) si 1,6 litri benzina 190 CP (21.640 euro cu TVA).

Motorizarea de 190 CP benzina, disponibila cu tractiune fata, vine cu o cutie manuala cu 6 trepte, in timp ce versiunile cu tractiune integrala vin cu o transmisie CVT cu mod manual in 6 trepte.

Juke diesel va avea o cutie manuala cu 6 trepte, iar motorizarea de 117 CP benzina vine cu o cutie manuala cu 5 trepte sau o cutie xtronic CVT.

Echiparile Juke se numesc Visia, Acenta si Tekna.

Jumatate SUV, jumatate masina sport. Partea de jos a caroseriei Juke este latura SUV, cu garda la sol inalta, rotile mari, pasajele rotilor accentuate si finisate cu profile robuste, la fel ca pragurile. Inspira protectie, soliditate.

Partea de sus a caroseriei se remarca insa prin stilul pur sportiv. De la parbriz la plafonul inclinat, forma si dimensiunile ferestrelor din spate, totul aduce a masina sport. Plafonul incorporeaza un eleron care creste stabilitatea la viteze mari iar forma haionului a fost perfectionata cu tehnologiile Computational Fluid Dynamics.

Sistemul de tractiune integrala All Mode 4x4-i disponibil la Juke, in combinatie cu suspensiile spate Multilink si cu noul sistem Torque Vectoring System este o premiera pentru segmentul B.

Citeste si:

Daca sistemul de tractiune integrala este capabil sa gestioneze permanent distributia cuplului intre puntea fata si puntea spate, sistemul TVS redistribuie cuplul si intre cele doua roti posterioare, intre 0 si 100%. Acest ansamblu optimizeaza controlul asupra cuplului transmis la roti, adaptat la stilul de condus al soferului si la conditiile de drum.

Nissan Dynamic Control System permite soferului sa schimbe setarile dinamice ale masinii si, in acelasi timp, sa controleze sistemul de climatizare. La o apasare de buton, atat display-ul consolei centrale cat si tastele aferente isi schimba functia si afisajele, o premiera in industria auto.

In modul Climate, display-ul afiseaza temperatura in habitaclu iar tastele indica optiunile de distribuire a fluxului de aer.

In modul D, tastele permit soferului sa aleaga intre condusul Sport, Normal si Eco. Astfel, in functie de optiunea soferului, sistemul modifica raspunsul la accelerare, setarea transmisiei CVT (la versiunile cu CVT), raspunsul directiei si puterea ventilatiei aerului conditionat.

Juke a fost proiectat pe platforma B a Aliantei Renault-Nissan, upgradata pentru aplicatia crossover si pentru a permite folosirea trenului de rulare cu pneuri 215/ 55 R17. Juke beneficiaza de o aplicatie mai lunga, mai lata, mai robusta si mai usoara a platformei B. Dimensiunile sale sunt 4,13 m lungime, 1,76 m latime si 1,57 m inaltime. Modelul este produs in Europa si Japonia.

Juke a fost creat la Londra de specialistii centrului Nissan Design Europe si desavarsit in Japonia la Nissan Design Center.

Nissan mai are in oferta si crossover-ele Murano, Qashqai si Qashqai+2.