Cel mai ieftin model vine cu motorul pe benzina 1.4 T-Jet 120 CP, 6 airbag-uri, aer conditionat, CD cu MP3 player si comenzi pe volan, VDC cu Hill Holder si Electronic Q2, selector DNA, Euro 5 cu Start&Stop.

Motorizarile includ doua propulsoarele pe benzina 1.4 T-Jet 120 CP, 1.4 MultiAir 170 CP si trei diesel Multijet de 1.6 105 CP, 2.0 140 CP si 2.0 170 CP.

Varful de gama este motorul 1.8 T 235 CP Quadrifoglio Verde, o emblema in forma de trifoi cu patru foi purtata de toate modelele Alfa Romeo de competitie.

Noua Giulietta imprumuta elemente de la supercarul Alfa 8 C Competizione.

Partea frontala in forma de trifoi este reinterpretata prin prizele de aer si farurile cu LED si functiune DRL (lumini de zi). Liniile caroseriei amintesc de cele ale unui coupe si fac trecerea spre o parte posterioara ce inspira stabilitate si se armonizeaza cu designul general prin prin blocurile de lumini, de asemenea cu tehnologie LED. Dimensiunile sunt cele ale unei compacte, cu un portbagaj de 350 de litri, utilizabil in totalitate.

Dimensiunile Giulietta sunt 4,35 m lungime, 1,46 m inaltime, latime 1,80 m si un ampatament de 2,63 m. Capacitatea portbagajului este de 350 de litri.

Citeste si:

La interior, liniile sunt fluide, panoul de bord este configurat dupa cel de la Alfa 8 C Competizione iar materialele mizeaza pe calitate si o nota de exclusivitate.

Giulietta a primit 5 stele EuroNCAP. Modelul dispune de selectorul DNA, diferentialul Electronic Q2, o noua generatie de servodirectie electrica dual pinion, o noua arhitectura a suspensiilor bazata pe o structura McPherson cu elemente din aluminiu.

La nivel international numarul de comenzi a depasit 30.000 de unitati in doar cateva luni de la lansare.

Alfa Romeo Giulietta va inlocui modelul actualul 147. Noua Alfa Romeo este un tribut adus modelului Giulietta din anii '50-'60.

Mai multe informatii pot fi gasite pe site-ul dedicat noului model.