Noul Movano este disponibil, pentru prima data, in versiuni cu tractiune pe puntea spate (RWD) alaturi de modelele cu tractiune pe puntea fata (FWD).

Variantele cu tractiune pe puntea spate asigura o tractiune suplimentara pe drumuri neasfaltate si o capacitate de remorcare sporita. Rotile spate duble sunt disponibile pentru versiunile panel van, sasiu si crew cab. Acestea sunt incluse in dotarea standard a modelelor cu masa maxima admisa de 4,5 t si sunt disponibile optional pentru modelele de 3,0 t.

Variantele cu tractiune pe puntea fata sunt prevazute cu motoare montate transversal, in timp ce versiunile cu tractiune pe puntea spate sunt dotate cu motoare montate longitudinal.

Noul Movano este disponibil in patru variante de lungime, ce extind zona de incarcare la peste patru metri lungime, si cu un volum de incarcare mai ridicat, de pana la 17 m3 in versiunea L4.

Gama include versiuni panel van (disponibile in patru variante de lungimi si trei variante de inaltimi), versiuni crew van, platforme, chassis cab si variante crew cab, precum si versiuni combi.

Citeste si:

Autovehiculul este echipat cu o cabina mai lunga cu 5,7 centimetri decat cea a modelului existent in prezent pe piata.

Noua gama de motoare diesel cu patru cilindri si sistem de injectie common-rail (2.3 CDTI) se caracterizeaza printr-un consum de carburant si emisii reduse. Motoarele sunt disponibile in trei variante de putere, 100 cp, 125 cp si 146 cp. Datorita unui rezervor de 105 de litri, disponibil optional, autonomia autovehiculului este de aproape 1.400 de kilometri.

Opel vrea sa isi dubleze volumul anual de vanzari ale noului Movano, pana in 2013, de la cele 10.000 – 15.000 de unitati disponibile in intreaga Europa.

Lista de preturi si dotari este disponibila aici