"Cu noua generatie de masini vrem sa crestem cat mai repede pe piata. Lucram la imaginea marcii Chevrolet pentru a fi competitiva cu cele mai bune marci din lume. Mizam pe design, spatiu si un pret bun", a spus Wayne, care vrea ca marca sa nu fie confundata cu Coreea de Sud, locul unde masinile sunt doar asamblate pentru Europa.

Modelele Chevrolet sunt dezvoltate la nivel global, cu specialisti GM din Europa, America, de pe tot globul.

In Romania, vor ajunge peste cel putin un an modelele Chevrolet Volt, Camaro si Corvette.

Seful Chevrolet este de parere ca lansarea modelului Volt in noiembrie pe piata europeana, poate face trecerea mai rapida spre masinile electrice, intrucat acesta nu are nevoie de infrastructura ca restul autoturismelor electrice.

"Volt poate face trecerea la masini electrice mult mai repede, pentru ca nu are nevoie de infrastructura, poate fi cumparat ca orice alta masina. Vom aduce Chevrolet Volt in Europa anul acesta in noiembrie. Modelul se va vinde treptat in majoriatea tarilor europene, extinderea se va face intr-un an, doi. Masinile electrice au nevoie de infrastructura pentru a functiona, deci necestia timp. Ma astept ca adoptarea masinilor electrice sa fie relativ mica pana ce infrastructura nu se va dezvolta", a precizat Wayne, care spune ca Chevrolet Volt si Opel Ampera nu vor rivaliza, pentru ca sunt branduri diferite si vor avea clienti diferiti.


Chevrolet are in plan extinderea gamei de modele pentru a intra si pe alte segmente de piata. " Noile masini care vor intra pe noi segmente ne vor ajuta sa crestem. Ma astept la o cota de piata in crestere pe mai multe piete europene. Anul acesta vom lansa cateva modele noi", a adaugat seful Chevrolet.

Citeste si:

Compania va lansa in Europa noul MPV pentru familie, Orlando, ultima generatie a SUV-ului Captiva, noul Aveo (sedan cu patru usi si hatchback cu cinci usi) si versiunea hatchback cu cinci usi a modelului compact Cruze.

Gama va fi extinsa prin Corvette Grand Sport si versiunile coupe si decapotabila ale noului Camaro. La sfarsitul anului, in showroomurile europene va aparea Volt, autovehiculul electric cu autonomie extinsa.

Chevrolet a incheiat anul 2010 cu o cota de 2,5% la nivel european, in crestere de la 2,3% in 2009. "Continuam sa castigam cota de piata. Produsele lansate au fost foarte bine primite de clienti. Cand am lansat Cruze sedan am observat ca vanzarile au fost peste asteptari, fiind bine primit in Europa. Noul Spark de asemenea ne-a adus cota de piata in segmentul mini", a spus Wayne.

In 2010, cota de piata Chevrolet a crescut in unsprezece tari europene, patru dintre acestea in Europa de Vest (Austria, Danemarca, Portugalia, Spania) si sapte in Europa Centrala si de Est (Bosnia, Bulgaria, Croatia, Romania, Slovenia, Turcia, Uzbekistan). In Rusia, Chevrolet si-a aparat pozitia de prima marca externa cu o cota de piata de 5,9 procente.

Chevrolet a vandut 477.194 de autovehicule in 2010, in crestere cu 12% fata de 2009. Modelul cel mai bine vandut in Europa in 2010 a fost Spark.