Daimler a obtinut anul trecut un profit net de 4,7 miliarde de euro, dupa pierderi nete de 2,6 miliarde de euro in 2009, potrivit datelor preliminare publicate de grupul german.
Veniturile au avansat cu 24%, de la 78,9 miliarde de euro la 97,8 miliarde de euro, informeaza Mediafax.

Grupul a realizat un profit EBIT (inainte de deducerea dovanzilor si impozitelor) de 7,27 miliarde de euro, dupa un rezultat negativ de 1,5 miliarde euro in anul precedent.

"Daimler a reusit o revenire excelenta anul trecut. Obiectivul este sa ne mentinem la acest nivel o lunga perioada de timp si chiar sa il imbunatatim. Avem produsele, tehnologia si strategia corespunzatoare", a declarat presedintele Daimler si seful diviziei Mercedes-Benz Cars la conferinta de presa anuala de la Stuttgart.

Pe baza estimarilor actuale, Daimler anticipeaza ca profitul EBIT din operatiunile continue sa depaseasca in acest an nivelul din 2010.

Daimler a vandut in total, anul trecut, 1,9 milioane de vehicule, in crestere cu 22% fata de 2009.

La sfarsitul anului trecut, Daimler avea 260.100 de angajati la nivel mondial, in crestere de la 256.407. Din acest total, 164.026 lucreaza in Germania.

Investitiile grupului in activitatile de cercetare si dezvoltare au crescut anul trecut de la 4,2 miliarde de euro la 4,8 miliarde euro.

Divizia Mercedes-Benz Cars, care include brandurile Mercedes-Benz, Maybach si Smart, si-a majorat vanzarile cu 17%, la 1.276.800 de vehicule.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri