Constructorul auto francez PSA Peugeot-Citroen analizeaza posibilitatea lansarii unei marci distincte de celelalte doua ale grupului prin intermediul careia va produce si comercializa masini cu pret redus, potrivit publicatiei Le Figaro, scrie Mediafax.

"Constructorul auto vrea sa se lanseze pe segmentul low-cost la nivel international. Dupa imaginea concurentului sau Renault cu modelul Dacia Logan, PSA vrea sa creeze o noua marca, dedicata vehiculelor cu pret redus", noteaza Le Figaro.

Marca va fi infiintata, probabil, in asociatie cu partenerul chinez Changan Automobile. PSA si compania chineza intentioneaza deja sa comercializeze o serie de vehicule cu pret redus la sfarsitul anului viitor sau inceputul lui 2013.

"Nici nu se pune problema vanzarii unui automobil low-cost sub marcile Peugeot si Citroen", a declarat directorul executiv al PSA, Philippe Varin.

Costurile transportului masinilor ar putea fi determinant in luarea deciziei de a lansa sau nu o marca noua, low-cost, a precizat el.




Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri