Ea si-a inceput cariera in Kraft la 21 de ani, in 1999, cand inca era studenta in cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti.

“M-am mutat in Bucuresti pentru facultate, la ASE, si am inceput sa am joburi de student. Portita de intrare a avut de-a face cu faptul ca Philip Morris, compania la care lucram anterior, a impartit acelasi birou multa vreme cu Kraft si eram aproape de echipa de merchandiser de la Kraft. Asa am aflat ca exista un post liber pe Bucuresti. Atunci mi-am zis ca poate e timpul sa ma trezesc si eu la 8 dimineata si sa am un program de lucru normal”, a spus .

Job-ul ii mai oferea avantajul ca era unul permanent, presupunea o masina, si reprezenta o munca de teren care ii dadea posibilitatea sa faca si facultate intre timp.

“Cand am venit la Kraft tot ce stiam este ca vreau marketing. Am intrat pe pozitia de merchandiser, dar clar am targetat sa intru la marketing. Pe vremea aceea nici nu exista materie de marketing”, povesteste Cristina Mosteanu.

Ea isi aminteste ca a intrat in departamentul de marketing doi ani mai tarziu.

“Am intrat trainee (ucenic, n.r.) pe praline si bomboane de Craciun, apoi marketing assistant, apoi assistant brand manager. In moment in care am intrat in marketing pe segmentul praline ma identificam cu acel produs, credeam ca nu voi mai putea face niciodata altceva in viata mea. La noua luni am fost mutata pe cafea si ma gandeam ce treaba am eu. Pe parcurs insa mi-am dat seama ca nu are nicio importanta pe ce produs esti, principiile sunt aceleasi, daca iti place sa faci marketing. De atunci incolo a urmat o intreaga calatorie, am schimbat branduri si categorii”, spune Cristina.

In prezent, Cristina Mosteanu ocupa functia de Business Development Manager si are, asa cum spune ea, o multime de oameni indirect in subordine.

Citeste si:

“Cel mai mult am avut 13 oameni in echipa. Pentru mine si cu 2 si cu 13 e acelasi lucru, pentru ca tot spatiul mental il ocup, din punct de vedere al preocuparii pentru oameni. Acum am foarte multi, nu in directa mea subordine, prin natura jobului meu. Este insa foarte interesant cum ajungi sa ii motivezi fara a avea aceasta parghie de autoritate directa”, a afirmat Mosteanu.

Ea sustine ca cea mai mare provocare este people managementul.

“Prin natura mea, sunt un om individualist si competitiv, trebuie sa castig tot, iar in momentul in care ai oameni in echipa nu mai este vorba despre tine, ci despre oameni. Daca nu ai nativ aceasta calitate inseamna ca trebuie sa faci investitie, focus si disciplina”, a spus Cristina.

Dupa 12 ani de cariera, Cristina crede ca cea mai mare satisfactie ii este oferita de o zi in care simte ca a invatat ceva.

“Cea mai mare satisfactie este sa inteleg ca mai am mult de invatat, este cand simt ca a mai trecut o zi si am mai invatat ceva. Cea mai mare insatisfactie am simtit-o intr-un moment in care m-am blocat, pentru ca aveam impresia ca stiu tot si ma intrebam ce sa mai fac in continuare, pentru ca nu mai acumulam lucruri noi. Am simtit nevoia sa ma pun intr-un context, sa mai fac si altceva, astfel incat sa simt ca adaug niste cunostinte”, a incheiat Cristina Mosteanu.