Programul. Este vorba de un termen limita sau programul se refera la bugete, lansari sau altele? In cele din urma, ti-ai indeplinit proiectul in termenul stabilit? Uneori clientii impun termene greu de atins. Oricum ar sta lucrurile, trebuie intotdeauna sa realizezi proiectul in termenul cerut.

Scopul. De ce ai nevoie pentru a termina ceea ce ai de facut in perioada de timp fixta? Poate fi vorba de o lista de factori, insa intotdeauna scopul trebuie sa fie cel care, in esenta, este cel mai important in finalizarea cu succes a unui proiect.

Bugetul. Acesta este de cele mai multe ori factorul esential in multe proiecte. In final, ai reusit sa te incadrezi in buget? Ai finalizat proiectul in conformitate cu banii pusi la dispozitie? Echipa cu care lucrezi trebuie sa stie in fiecare moment unde se afla in raport cu sumele alocate.

Satisfactia echipei. Acesta este unul dintre factorii trecuti cu vederea in cazul multor proiecte. De multe ori, consideram pe cei cu care lucram prieteni loiali si presupunem ca vor fi intotdeauna langa noi cand avem nevoie. Cu toate acestea, nu trebuie sa iti pui echipa sa faca lucruri pe care nu le doreste. Pastrarea colegilor multumiti este foarte importanta pentru succesul unui proiect.

Citeste si:

Satisfactia clientilor. Clientii pot sa nu isi exprime tocmai corect nevoile si este misiunea ta sa iti dai seama ce cauta, pentru a te asigura ca vor fi multumiti cu produsul pe care il aleg.

Calitatea muncii. Calitatea unui proiect poate afecta pe urmatoarele, ceea ce inseamna ca este important sa pastrezi calitatea la fiecare proiect si chair sa o impunatatesti. Tine minte intodeauna ca recomandarile sunt publicitate gratuita. Daca ai un produs bun, clientii tai vor vorbi despre el.

Sursa foto: freedigitalphotos.net