Calitatile transferabile sunt acel set de aptitudini pe care le puteti valorifica in cazul mai multor job-uri. Sunt calitati care iti dau valoare pe piata de recrutare de forta de munca si care te ajuta sa asimilezi aptitudini de la fiecare loc de munca.

Un exemplu in acest sens poate fi atunci cand studiezi contabilitate si inveti sa echilibrezi registrele contabile, situatie in care o aptitudine transferabila poate fi abilitatea de a rezolva probleme.

Asemenea personalitatii tale, aceste calitati trebuie sa fie unice. Astfel de abilitati le acumulezi pe masura ce treci prin anumite experiente de viata si nu trebuie sa fii surprins daca ceilalti care sunt in situatii similare nu dobandesc aceleasi abilitati. Aceasta se intampla pentru ca fiecare experienta individuala este diferita.

Citeste si:

Astfel de abiilitati pot fi calitati "soft" - de comunicare, abilitati de persuasiune-, analitice - de rezolvare a problemelor, abilitati de cercetare-, tehnice, organizatorice - abilitati de management eficient al timpului - si specifice locului de munca - punctualitate, seriozitate.

Sursa foto: freedigitalphotos.net