Fii primitor. Daca persoana numita in functie este noua in compania sau recent promovata, poate chiar din grupul tau de colegi, trateaz-o asa cum ai vrea si tu sa fii tratat. Gandeste-te ca si ei trec printr-o schimbare, asa ca trebuie sa te pui si in locul lor si sa ajuti la rezolvarea cu succes la lucrurilor, scrie Business Insider.

Fii deschis. Este foarte posibil ca ei sa faca lucrurile diferit decat esti tu obisnuit, insa cineva a decis ca departamentul are nevoie de acesti oameni. Nu le critica sau judeca stilul de conducere imediar. Da-le o sansa si poate chiar iti vor placea schimbarile.

Nu te lansa in a face comparatii. Noul tau sef nu mai este cel cu care erai obisnuit. Daca pierzi timpul facand comparatii care oricum nu iti for facilita tranzitia. In plus, aceasta atitudine denota imaturitate care cu timpul nu va fi tolerata.

Citeste si:

Nu renunta. O schimbare manageriala poate iti poate induce o stare de teama, dar incearca sa iti controlezi emotiile. Chiar si o schimbare in bine te poate speria. Lasa sa treaca putin timp inainte de a lua o decizie.

Nu purta resentimente. Daca simti ca tu erai cel potrivit pentru aceasta functie si ai fost omis, nu te va ajuta cu nimic daca iti vei arata resentimentele. Mai mult, s-ar putea chiar sa ramai fara loc de munca. Alegerea a fost facut, iar atitudinea ta nu va schimba cu nimic acest lucru.

Sursa foto: freedigitalphotos.net