Tu stii totul. O tendinta in randul fondatorilor, proprietarilor si CEO din companii este ca atunci cand sunt mai slabi, sa para ca stiu mai multe.

In general, liderii slabi vorbesc ore in sir despre businessul lor, neintrerupti. Ei vor sa dea impresia ca stiu tot, nu trebuie sa consulte pe nimeni.

Pe de alta parte, o discutie cu un bun lider este cu totul diferit. Ei asculta si parerile celorlalti si sunt constienti ca nu pot sa le stie pe toate si nu pot realiza totul singuri.

Esti intotdeauna foarte ocupat. Sa conduci un business, chiar si o divizie, un departament, un proiect, un grup sau o echipa, iti ia multi din timp, chiar te poate epuiza.

Cu toate aceasta, sa fii tot timpul aglomerat si sa nu ai timp de nimic nu te face un lider mai bun.

Daca nu ai timp sa gandesti, sa analizezi, sa iti amintesti cand ai facut ultima plimbare pentru a-ti pune ordine in ganduri, nu inseamna ca esti un lider bun.

Citeste si:

Ai o parere negativa "din oficiu" despre ceilalti. Liderii puternici cauta succesul in ceilalti. Ei se focuseaza pe ceea ce a fost realizat bine si cauta sa construiasca pe acest succes.

La popul opus, liderii de o calitate indoielnica pun accent pe tot ce n-a mers bine si persista intr-o stare de nemultumire.

Cei care au cu adevarat calitate de lideri identifica esecul si cauta solutii, dar in mod implicit se asteapta la compententa si succes.

Interactionezi strict in doua feluri. Liderii slabi, care nu se vad asa cum sunt in realitate, fie sunt responsabili, fie nu sunt prezenti.

Liderii cu adevarat eficienti au cu adevarat incredere in ei si in pozitia pe care o ocupa, motiv pentru ca nu trebuie sa fie tot timpul in fruntea tuturor evenimentelor.

Sursa foto: freedigitalphotos.net