O femeie care tinteste functii de top intr-o corporatii sau vrea sa isi extinda businessul are nevoie de mai mult decat de aspiratii. Ea are nevoie de suficient curaj pentru a lupta cu discrepanta intre ceea ce ar trebui sa faca si aspiratiile ei, iar o data cu varsta discrepanta dintre cele doua situatii devine din ce in ce mai mare, scrie Inc.com.

Iata trei sfaturi de la sefa Facebook care pot sa ajute femeile de cariera sa combata conceptiile societatii.

1. Rezista tendintei de a te conforma

Multe femei isi doresc o cariera remarcabila, insa in ciuda potentialului si inteligentei lor, aleg o optiune mai usoara, prin care pot satisface standardele societatii.

Odata ce o femeie se casatoreste, presiunea de a avea un copil o determina sa faca un pas in spate cand vine vorba de conducerea unui business.

Citeste si:

Cu toate acestea, o femeie poate sa se pregateasca si sa reziste acestei tendinte naturale de a se conforma traditiei si, in felul acesta, poate sa isi dezvolte cu usurinta aspiratiile profesionale.

2. Nu te mai gandi la numaratoarea inversa

Unul dintre cele mai puternice argumente care i se aduc unei femei care se concentreaza pe cariera si pune familia pe planul al doilea este acela ca dupa o varsta nu va mai putea face copii.

Daca o femeie de cariera se gandeste la aceasta numaratoare inversa cand intr-o zi nu va mai putea avea un copil, nu isi va mai planifica niciodata aspiratiile pe termen lung. O femeie aflata intr-o astfel de situatie trebuie sa stie ca timpul se scurge si pe alte planuri.

3. Fii stapana pe alegerea ta

Deseori, femeile care aleg sa puna pe primul loc cariera sau antreprenoriatul in fata familiei sunt in situatia de a veni cu multe scuze pentru a-si motiva alegerea. Societatea este cea care le eticheteaza de multe ori ca egoiste si lipsite de sentimente.

Femeile de cariera trebuie sa fie stapane pe alegerile lor, sa tina minte ca au aceleasi drepturi ca si barbatii si ca nu este nimic gresit in a-si urmari implinirea personala, indiferent care este aceasta.

Sursa foto: Facebook.com